Något av det bästa jag köpt för att organisera och hålla koll på alla admin prylar och hårddiskar etc. Är en DYMO maskin! En liten plastleksak. Den är så smidig, köpte den på Clas Ohlsson för ca 200-300 spänn och den har rättat mitt liv sen dess. Jag använder Lacies hårdiskar, då de är så tåliga! Jag köper alltid 2TB, inte mer bara för att OM den skulle crasha har jag inte ett livs material på samma disk haha. Men jag har även dubbletter på allt för att vara på den säkra sidan, samt back up på Google Drive. Men ändå! Jag markerar mina hårddiskar med denna och på baksidan skriver jag mina kontaktuppgifter just in case de skulle komma bort! Har ni inte ett back up system är det dags att skaffa det. Jag litar aldrig på datorns egna disk och har aldrig bilder där liggandes för länge om den då skulle crasha eller något. Så rekommenderar starkt denna hårddisk och Dymo maskinen om ni vill säkra upp och förenkla livet lite! Kram!